Zaznacz stronę

PAKIET PROFILAKTYCZNY

Profilaktyka to najlepsza droga do zdrowia. Regularne wizyty u podologa pomagają uniknąć lub szybko i właściwie reagować w przypadku ewentualnych problemów powstających w obrębie stóp. Program lojalnościowy Satin to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą dbać o zdrowie i estetyczny wygląd swoich stóp.

umów wizytę umów e-wizytę

STALI PACJENCI PŁACĄ MNIEJ!

Program lojalnościowy Satin docenia Pacjentów, którzy regularnie korzystają z zabiegów podologicznych. Każda wydana złotówka zasila konto Pacjenta o odpowiednią ilość punktów. Szczegółowy regulamin programu dostępny jest na recepcji gabinetu.

PAKIET SENIORA + PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Program lojalnościowy łączy się z Pakietem Seniora. Pakiet Seniora dedykowany jest osobom po 65. roku życia i pozwala skorzystać z zabiegów profilaktycznych w promocyjnych cenach. Pakiet Seniora obowiązuje od poniedziałku do piątku od 11:00 do 15:00. Osoby, korzystające z Pakietu Seniora mogą jednocześnie korzystać z programu lojalnościowego i korzystać z dodatkowych zniżek.

Czy po zrealizowaniu jedenastego bezpłatnego zabiegu profilaktycznego gratis, mogę zacząć zbierać naklejki od nowa i za kolejnych 10 zabiegów dostać jedenasty gratis?
Jak najbardziej. Promocja nagradza naszych Pacjentów za regularną profilaktykę w obrębie stóp, dlatego po zrealizowaniu 11. zabiegu, zachęcamy do zbierania kolejnych 10 naklejek.

Veronika Skalska
manager gabinetów Satin

Uzbierałam u Państwa już 3 naklejki za profilaktyczne zabiegi. Kiedy mogę liczyć na jakaś zniżkę?
Podczas kolejnej wizyty proszę okazać recepcji swoją kartę lojalnościową. Na początku roku zmieniliśmy nasz system lojalnościowy na komputerowy, dlatego Pani naklejki zostaną przeliczone na punkty, które może Pani wymieniać na zniżki na zabiegi profilaktyczne. 3000 punktów to już 30 zł zniżki.

Veronika Skalska
manager gabinetów Satin

Chodzę do Państwa na zabiegi profilaktyczne już wiele lat. Czy mogę liczyć na jakieś zniżki? Halina
Oczywiście! Podczas kolejnej wizyty proszę zgłosić recepcji chęć przystąpienia do naszego programu lojalnościowego. Dzięki niemu, za każdą wizytę zostaną Pani przyznane punkty, które następnie będzie mogła Pani wymieniać na zniżki na zabiegi profilaktyczne.

Veronika Skalska
manager gabinetów Satin

Dzień dobry, od niedawna jestem Państwa pacjentką i wyraziłam zgodę na udział w programie lojalnościowym. Dostałam wiadomość że mogę odebrać nagrodę 30 zł. Czy to znaczy że mam te 30 zł do wykorzystania np. na zakup preparatów, które widziałam na półeczce na Podleśnej? 🙂
Dzień dobry, niestety nie ma takiej możliwości. Nagrody za udział w programie lojalnościowym wiążą się z profilaktyką, którą zajmujemy się w naszych gabinetach. Można je wykorzystać jako rabat do zabiegu. Oznacza to, że przy następnej wizycie i wykonanym Profilaktycznym Zabiegu Podologiczym (PODOCURE) zamiast 160 zł zapłaci Pani 130 zł. Zapraszamy!

Karolina Sitarz
koordynator gabinetu

Dzień dobry, ostatnio dołączyłam u Państwa do programu lojalnościowego, czy ja osobiście mogę mieć do niego wgląd?
Dzień dobry. Tak, jak najbardziej może mieć Pani dostęp do swojego programu lojalnościowego. Wszelkie powiadomienia mogą przychodzić Pani sms-owo lub mailowo. Proszę przy następnej wizycie w naszym gabinecie powiedzieć recepcjonistce, aby zaznaczyła w Pani karcie pacjenta zgodę na otrzymywanie powiadomień dotyczących programu lojalnościowego.

Karolina Sitarz
koordynator gabinetu

Dzień dobry, jestem Państwa stałym pacjentem. Ostatnio poleciłem Wasz gabinet mojej koleżance, czy z racji tego mogę liczyć na jakąś zniżkę przy następnej wizycie?
Dzień dobry. W przypadku polecenia naszego gabinetu nie oferujemy zniżek, można jednak zyskać dzięki punktom przyznawanym w programie lojalnościowym. Wówczas osoba polecana oraz polecająca dostają punkty, które mogą wykorzystać w formie rabatu na zabiegi profilaktyczne. Serdecznie zapraszamy!

Karolina Sitarz
koordynator gabinetu

Dzień dobry. Jak mogę sprawdzić ile mam punktów uzbieranych w ramach programu lojalnościowego? Krystyna
Ilość zebranych punktów może Pani sprawdzić za każdym razem, będąc w gabinecie. Dostęp do danych ma nasza recepcja. Dodatkowo, jeśli wyraziła Pani zgodę na kontakt mailowy z naszej strony, po każdej zrealizowanej wizycie dostaje Pani maila z informacją o zmianie stanu punktów na Pani koncie.

Veronika Skalska
manager gabinetów

Dostałam informację, że podczas kolejnej wizyty podologicznej mogę wykorzystać 30 zł w ramach uczestnictwa w programie lojalnościowym. Na jakie zabiegi mogę przeznaczyć tę zniżkę?
Punkty w ramach programu lojalnościowego można wykorzystywać na zabiegi profilaktyczne.

Agata Abratkiewicz
koordynator gabinetu

Jestem seniorem, korzystam już z pakietu seniora, czy mimo tego mogę przystąpić do programu lojalnościowego i zbierać punkty?
Oczywiście, korzystanie z pakietu seniora nie wyklucza Pana z programu lojalnościowego.

Izabela Zych
koordynator gabinetu

Za co mogę zbierać punkty ramach programu lojalnościowego? Krystyna
Jeśli wyraziła Pani zgodę na przystąpienie do naszego programu lojalnościowego, punkty naliczają się automatycznie za zabiegi profilaktyczne oraz za wizyty terapijne. Z naliczania punktów wykluczono zakup produktów, zabiegi chirurgiczne oraz badania laboratoryjne. Po więcej szczegółów zapraszamy na recepcję

Veronika Skalska
manager gabinetów SATIN

Dzień dobry, ostatnio zauważyłem, że po moich wizytach u Państwa nazbierało mi się już 9500 punktów. Słyszałem, że można je wykorzystać z formie rabatu na usługi, czy mogę je wykorzystać przy następnej wizycie? Wizyty dotyczyły terapii wrastającego paznokcia.
Dzień dobry. Punkty, które uzbierał Pan u nas w programie lojalnościowym można wykorzystać wyłącznie jako zniżki na zabiegi profilaktyczne. W tym wypadku mógłby wykorzystać Pan już 50 zł zniżki. Przy podstawowym zabiegu podologicznym zapłaciłby Pan jedynie 120 zł zamiast 170 zł. Zapraszamy do zapisu!

Karolina Sitarz
koordynator gabinetu

Jakiś czas temu przystąpiłam do Państwa programu rabatowego, czy mogę wykorzystać swoje punkty przy płatności za aktualnie prowadzoną terapię?
Zgodnie z regulaminem naszego programu rabatowego Pacjent może wykorzystać zgromadzone przez siebie punkty (rabat) jedynie na zabieg profilaktyczny. Zachęcamy do skorzystania z promocji.

Katarzyna Słupska
koordynator gabinetu

Jakiś czas temu przystąpiłam do Państwa programu rabatowego, czy mogę wykorzystać swoje punkty przy płatności za aktualnie prowadzoną terapię?
Zgodnie z regulaminem naszego programu rabatowego Pacjent może wykorzystać zgromadzone przez siebie punkty (rabat) jedynie na zabieg profilaktyczny. Zachęcamy do skorzystania z promocji.

Katarzyna Słupska
koordynator gabinetu

Posiadam kartę lojalnościową z naklejkami stópek. Pozostały mi dwie naklejki aby móc skorzystać z bezpłatnego zabiegu. Czy mogę ją uzupełnić do końca?
Tak, może Pan/Pani zapełnić kartę jak do tej pory. Po wykorzystaniu 11 zabiegu gratis przejdziemy na nową formę naliczania punktów i będą się one automatycznie sumować. Możemy również przeliczyć zebrane przez Panią naklejki i dodać je w postaci punktów, które może Pani wymieniać na zniżki na zabiegi profilaktyczne.

Agata Abratkiewicz
koordynator gabinetu

Czy jeśli moja 6 letnia córka zbierała punkty w Państwa systemie rabatowym, a nie potrzebuje zabiegów profilaktycznych to czy mogą zostać one zrealizowane przeze mnie? Hanna
Regulamin naszego programu rabatowego stanowi, że pacjent może wykorzystać zebrane punkty jedynie osobiście, jednak w Satin z każdej sytuacji staramy się znaleźć kompromisowe rozwiązanie. Prosimy o poruszenie tematu z recepcjonistką przy Pani kolejnej wizycie.

Katarzyna Słupska
koordynator gabinetu

Dzień dobry, czy punkty, które uzbierały mi się w programie lojalnościowym mogę wykorzystać na zakup jakiegoś produktu u Państwa?
Dzień dobry. Punkty z programu lojalnościowego można wykorzystać jedynie przy zabiegach profilaktycznych. Nie ma możliwości wykorzystania ich do zapłaty za produkty.

Karolina Sitarz
koordynator gabinetu