Zaznacz stronę

Szanowni Pacjenci,

Dziękujemy za Państwa zaufanie, którym zostaliśmy obdarzeni. Dbając o wspólne bezpieczeństwo, pragniemy poinformować o środkach prewencyjnych wdrożonych w naszych gabinetach podologicznych. Chcemy podkreślić, że zdrowie zespołu oraz Pacjentów jest naszym największym priorytetem.

Prosimy o zastosowanie się do następujących zasad,
aby zapewnić bezpieczeństwo sobie oraz osobom świadczącym usługi.

Do gabinetu przyjdź w maseczce.
W przypadku kontaktu z innym pacjentami lub pracownikiem gabinetu, który Cię nie obsługuje zachowaj odległość co najmniej 2 metry.
Poczekalnia jest wyłączona z użytku, dlatego jeśli zjawisz się za wcześnie, poprosimy Cię o poczekanie na zewnątrz lokalu. Prosimy o przyjście na wizytę bez osób towarzyszących.
W trakcie wykonywania usługi nie używaj i nie wyjmuj telefonu komórkowego.
Po wejściu do gabinetu umyj lub zdezynfekuj ręce.
Przebywając w gabinecie staraj się ograniczyć kontakt z powierzchniami i przedmiotami do niezbędnego minimum (np. nie dotykaj produktów ustawionych na półkach).

W trosce o Państwa bezpieczeństwo wdrożyliśmy dodatkowe środki ostrożności

OGÓLNE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA:

  • Brak kontaktu między pacjentami
  • Płatności bezdotykowe
  • Wydłużone godziny pracy gabinetów

SPRZĘT I POMIESZCZENIA:

  • Osobny gabinet dla każdego pacjenta
  • Dezynfekcja sprzętu po każdym pacjencie
  • Dezynfekcja pomieszczenia po każdym pacjencie
  • Dezynfekcja recepcji po każdym pacjencie
  • Stosowanie wyłącznie jednorazowych i sterylnych narzędzi

PACJENCI:

  • Rękawiczki jednorazowe
  • Pomiar temperatury
  • Płyn do dezynfekcji

PRACOWNICY:

  • Maseczki jednorazowe
  • Fartuchy zabiegowe
  • Rękawiczki jednorazowe
  • Przyłbice jednorazowe
  • Pomiar temperatury
  • Płyn do dezynfekcji

Przetrwamy to razem!

Wiemy, że opisane obostrzenia obniżają komfort korzystania z naszych usług. Prosimy o wyrozumiałość i podporządkowanie się im, gdyż takie wymogi nałożył Główny Inspektorat Sanitarny.

Czy przychodząc na wizytę w zaistniałej sytuacji (pandemia) muszę posiadać dodatkowe środki ochronne?
W gabinetach Satin pacjenci, którzy przychodzą na wizytę zostają wyposażeni w maseczki jednorazowe, przy recepcji dostępny jest też żel do dezynfekcji rąk.

Monika Mielnik-Gurmińska
koordynator gabinetu

Czy w czasach pandemii COVID-19 wizyta odbywa się w sterylnych warunkach? Czy są jakieś zabezpieczenia
Oczywiście, dokładamy wszelkich starań, aby stworzyć bezpieczne warunki do przeprowadzenia wizyty. Nasi specjaliści noszą specjalne fartuchy, wprowadziliśmy dziesięciominutowe przerwy pomiędzy pacjentami, aby ograniczyć możliwość styczności z innymi, po każdej wizycie dezynfekujemy wszystkie miejsca, z którymi pacjent mógł mieć styczność. Każda osoba w gabinecie otrzymuje maseczkę chirurgiczną. Dodatkowo, każdy zobowiązany jest do podpisania oświadczenia na temat obecnego stanu zdrowia.

Izabela Zych
koordynator gabinetu

Czy w obecnych czasach (pandemia) mogę przyjść na wizytę z osobą towarzyszącą?
Obecnie zalecamy wizyty w pojedynkę, natomiast jeśli pacjent nie ma możliwości samodzielnego przybycia może pojawić się z osobą towarzyszącą.

Izabela Zych
koordynator gabinetu

Czy w związku z panującą pandemią muszę jakoś szczególnie przygotować się do wizyty w Satin?
Nasi pacjenci zobowiązani są do noszenia maseczek oraz dezynfekcji dłoni, a przed wejściem do gabinetu podpisują też stosowne oświadczenie. Staramy się ograniczać kontakty między pacjentami dlatego też prosimy, aby na wizyty przychodzili maksymalnie 5 min wcześniej i co istotne aby przychodzili sami-bez osób trzecich.

Katarzyna Słupska
koordynator gabinetów

Czy jeśli zapomnę maseczki nie będę mogła skorzystać z zabiegu w Państwa gabinecie?
Ze względu na dobro swoje, personelu ale również innych pacjentów, klienci Satin zobowiązani są do noszenia maseczek/przyłbic podczas całej wizyty w gabinecie i od tej zasady nie może być odstępstw. Wiemy, że zdarza się pacjentom zapomnieć maseczki i wychodzimy tej sytuacji naprzeciw, dysponujemy maseczkami, które wydajemy pacjentom nie posiadającym takowego zabezpieczenia.

Katarzyna Słupska
koordynator gabinetów

Czy przychodząc na wizytę w zaistniałej sytuacji muszę posiadać dodatkowe środki ochronne?
W gabinetach Satin pacjenci, którzy przychodzą na wizytę zostają wyposażeni w maseczki jednorazowe, przy recepcji dostępny jest też żel do dezynfekcji rąk. Pacjent zobowiązany jest również podpisać oświadczenie dotyczące aktualnego stanu zdrowia.

Monika Mielnik-Gurmińska
koordynator gabinetu

Czy w okresie epidemii wykonujecie Państwo wszystkie zabiegi, czy są jakieś ograniczenia?
Wykonujemy wszystkie zabiegi z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa i sterylności. Przykładamy bardzo dużą wagę do dezynfekcji i przestrzegania zasad bezpieczeństwa. 

Izabela Zych
koordynator gabinetu

Czy przychodząc na wizytę w zaistniałej sytuacji (pandemia) muszę posiadać dodatkowe środki ochronne?
W gabinetach Satin pacjenci, którzy nie posiadają własnej maseczki, zostają wyposażeni w maseczki wielorazowe. Przy recepcji dostępny jest też żel do dezynfekcji rąk.

Monika Mielnik-Gurmińska
koordynator gabinetu

Dzień dobry, jestem osobą starszą, która ma duże problemy z poruszaniem się. Czy w dobie aktualnej pandemii mogę przyjść na wizytę z osobą towarzyszącą czy lepiej zrezygnować z wizyty?
Dzień dobry, aktualnie rekomendujemy przyjścia pojedynczo, natomiast w Pani przypadku oczywiście może Pani przyjść z osobą towarzyszącą. Najlepiej byłoby, jeśli byłby to ktoś z Pani rodziny, z kim miała Pani już wcześniej kontakt. W dobie aktualnej sytuacji epidemicznej prosimy jedynie o przyjście nie wcześniej niż na równo umówioną godzinę oraz w maseczkach.

Izabela Zych
koordynator gabinetu

Czy pobieracie opłatę epidemiczną w związku z pandemią SARS CoV-2?
Nie obciążamy pacjentów opłatą epidemiczną. Bezpieczeństwo pacjenta w gabinetach Satin jest dla nas priorytetem, a zastosowanie dodatkowych środków ochrony standardem w obecnej sytuacji epidemicznej. Zachęcamy do zapoznania się z wdrożonymi dodatkowymi procedurami bezpieczeństwa w naszych klinikach.

Aleksandra Gajewska
specjalista-podolog

Czy wizyta w czasie pandemii jest bezpieczna? Obawiam się ryzyka zakażenia w trakcie przebywania w gabinecie.
Bezpieczeństwo, szczególnie w okresie pandemii to dla wszystkich pracowników gabinetów Satin najważniejszy priorytet w pracy, a także poza nią. Wszyscy nasi pracownicy są zaopatrzeni w profesjonalne środki ochrony osobistej, przykładamy bardzo dużą wagę do regularnej dezynfekcji wszystkich powierzchni w gabinetach. Zachowujemy wszelkie procedury bezpieczeństwa, aby stworzyć bezpieczne warunki do przyjmowania Pacjentów w naszych gabinetach. 

Izabela Zych
koordynator recepcji

Jestem osobą, która z powodu pandemii utknęła na drugim końcu świata i ze względów bezpieczeństwa, jeszcze długo nie wrócę do Polski. Rozpoczęłam u Państwa terapię podologiczną w marcu i była już znaczna poprawa, ale niestety ze wspomnianych wyżej powodów, musiałam tę terapię przerwać. Mój problem obecnie staje się coraz bardziej dokuczliwy. Czy jest możliwość, żeby podolog poinstruował mnie co mam robić?
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na e-wizyty, również dodaliśmy taką opcję do naszej oferty. E-wizyta może się odbyć zarówno telefonicznie, jak i w formie wideokonferencji. Wszelkie potrzebne informacje na ten temat znajdzie Pani na stronie: satin.pl/produkt/konsultacje-on-line-platne/.

Veronika Skalska
manager gabinetów

Rozumiem, że w związku z panująca pandemią powzięliście Państwo stosowne środki ostrożności. Czy w związku z tym pacjent ponosi dodatkowe koszty?
W Satin wielką uwagę przywiązujemy do bezpieczeństwa zarówno pacjentów jak i personelu. Zawsze pracujemy sterylnymi bądź jednorazowymi narzędziami, ale w tych szczególnych czasach zaostrzyliśmy procedury bezpieczeństwa, w związku z czym cały personel wyposażony jest w profesjonalny sprzęt ochrony osobistej, a wszystkie powierzchnie z którymi pacjent ma styczność są dezynfekowane po każdej wizycie. Co bardzo ważne, cały koszt wyżej wymienionych środków bezpieczeństwa ponosi Satin, nie obciążamy dodatkowymi kosztami naszych pacjentów.

Katarzyna Słupska
koordynator gabinetu

Czy w związku z aktualną sytuacją epidemiczną przyjmują Państwo płatności gotówkowe? Spotkałem się z sytuacją, gdzie Pani za bardzo nie chciała przyjąć ode mnie gotówki. Michał
Przyjmujemy zarówno płatności gotówką, jak i kartą. Jednak w związku z rozprzestrzeniającym się wirusem, zachęcamy do korzystania z płatności zbliżeniowych, które są zdecydowanie bezpieczniejszą formą.

Karolina Sitarz
koordynator gabinetu

W związku z panującą pandemią w jaki sposób powinnam/ powinienem się przygotować do wizyty?
Na terenie całego gabinetu obowiązuje nakaz zasłaniania nosa i ust dlatego prosimy aby przybyć na wizytę w maseczce. W gabinecie są dostępne płyny do dezynfekcji oraz zostanie Państwu zmierzona temperatura. W trosce o bezpieczeństwo naszych Pacjentów prosimy, aby w przypadku objawów chorobowych przełożyć zaplanowaną wizytę na kolejny odpowiedni termin. 

Agata Abratkiewicz
koordynator gabinetu

Czy wprowadzone zaostrzone zasady bezpieczeństwa w związku z COVID-19 wiążą się dla pacjenta z dodatkowym kosztem?
Nie pobieramy dodatkowej opłaty za wprowadzone procedury bezpieczeństwa, nasz cennik pozostał bez zmian. Nasi pracownicy są zaopatrzeni w profesjonalne środki ochrony osobistej, bardzo dbamy o to, żeby każdy czuł się u nas bezpiecznie.

Izabela Zych
koordynator gabinetu

Czy podczas wizyty będę musiała być w rękawiczkach jednorazowych? Moje dłonie bardzo tego nie lubią.
Nie ma konieczności, aby podczas wizyty, miała Pani na dłoniach rękawiczki. Każda osoba, wchodząca do gabinetu jest proszona o zdezynfekowanie dłoni. Dezynfekujemy również regularnie wszystkie powierzchnie dotykane przez Pacjentów.

Veronika Skalska
manager gabinetów

Czy w związku z pandemią seniorzy mają możliwość umówienia się z podologiem na wizytę domową?
Nie przeprowadzamy wizyt domowych dla seniorów w związku z pandemią, ale wizyty w naszych gabinetach są bezpieczna. Stosujemy się do wszystkich zaleceń sanitarnych oraz są dostępne dodatkowe środki ochrony, takie jak: jednorazowe maseczki, rękawiczki i środki do dezynfekcji. Podolodzy pracują na sterylnych materiałach, a gabinety są dezynfekowane po każdej wizycie Pacjenta.  

Agata Abratkiewicz
koordynator gabinetu

Byłam zapisana do Państwa na wizytę ale od kilku dni źle się czuje a bardzo zależy mi na tym spotkaniu bo stan moich stóp jest niepokojący. Co możemy zrobić w tej sytuacji?
Oczywiście rozumiemy. Przez wzgląd na złe samopoczucie jak również panującą pandemię, faktycznie lepiej żeby została Pani w domu. Właśnie z myślą o tego typu sytuacjach wprowadziliśmy w Satin usługę konsultacji on-line.
Po wykupieniu takiej usługi umawiamy odpowiadający pacjentowi termin. Następnie podolog łączy się z pacjentem na wideo komunikatorze (lub telefonicznie, w zależności od preferencji pacjenta) i jeśli jest to pierwsza wizyta, udziela kompleksowej konsultacji, jeśli zaś mamy do czynienia z pacjentem Satin w trakcie terapii to specjalista przekazuje zalecenia dotyczące postępowania do momentu aż wizyta w gabinecie będzie możliwa. Zachęcam do odwiedzenia naszej strony internetowej i umówienia się na konsultację on-line.

Katarzyna Słupska
koordynator gabinetu

Czy i jak dbają Państwo o bezpieczeństwo pacjentów w czasach pandemii?
W Satin wielką uwagę przywiązujemy do bezpieczeństwa pacjentów jak i personelu. Zawsze pracujemy na sterylnych bądź jednorazowych narzędziach ale w tych szczególnych czasach zaostrzyliśmy procedury bezpieczeństwa, w związku z czym cały personel wyposażony jest w profesjonalny sprzęt ochrony osobistej a wszystkie powierzchnie z którymi pacjent ma styczność są dezynfekowane po każdej wizycie.
Co bardzo ważne cały koszt wyżej wymienionych środków bezpieczeństwa ponosi Satin, nie obciążamy dodatkowymi kosztami naszych pacjentów.

Katarzyna Słupska
koordynator gabinetu

Czy w związku z pandemią pacjenci przebywający na terenie gabinetu muszą stosować się do dodatkowych wytycznych?
Pacjent ma obowiązek noszenia czystej maseczki przez cały czas pobytu na terenie obiektu, uzupełnia oświadczenie na temat aktualnego stanu zdrowia, dezynfekuje dłonie. Przy wejściu mierzymy również temperaturę.

Monika Mielnik-Gurmińska
koordynator gabinetu

Czy w związku z pandemią i dodatkowymi środkami ostrożności, które musiały zostać wprowadzone, Pacjent ponosi dodatkowy koszt?
Wszystkie koszty związane z zastosowaniem zarówno dodatkowych środków ochrony osobistej, jak i z dezynfekcją pomieszczeń po każdej wizycie itp. ponosi Satin. Pacjent jest jedynie proszony o przyjście w czystej maseczce, a jeśli takiej nie posiada, otrzymuje ją od nas nieodpłatnie.

Monika Mielnik-Gurmińska
koordynator gabinetu

Czy muszę uzupełnić oświadczenie o stanie zdrowia jeśli się zaszczepiłem?
Tak, oświadczenie jest obowiązkowe bez względu na szczepienie.

Izabela Zych
koordynator gabinetu

Czy w obecnej sytuacji pandemicznej, jeśli zapomnę maseczki przyjmą mnie Państwo na wizytę?
Prosimy wszystkich pacjentów o przychodzenie w swoich maseczkach. Jeśli jednak pacjent jej zapomni, nie odwołujemy ani nie przekładamy wizyty. Mamy do dyspozycji jednorazowe maseczki, które w takich sytuacjach wydajemy pacjentom.

Karolina Sitarz
koordynator gabinetu

Czy w obliczu nowych obostrzeń spowodowanych Covid-19, obowiązujących od 27.03.2021 r., gabinety Satin również będą zamknięte?
Gabinety Satin są podmiotami leczniczymi, co oznacza że jesteśmy do Państwa dyspozycji również w okresie 27.03.21- 09.04.21. Serdecznie zapraszamy! Jednocześnie podkreślamy, iż funkcjonujemy zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.

Katarzyna Słupska
koordynator gabinetu

Z racji nowych obostrzeń rządowych, zamknięto mi mój ulubiony gabinet kosmetyczny. Zależy mi na zwykłym pedicure. Czy wykonujecie Państwo takie rzeczy?
Jak najbardziej. Zabieg, na którym Pani zależy jest zbliżony do oferowanego przez nas zabiegu PODOCURE, który polega na obcięciu i oszlifowaniu paznokci, opracowaniu podeszew stóp oraz na usunięciu fizjologicznych zrogowaceń. Zachęcamy do zapisu telefonicznie lub za pośrednictwem portalu www.moment.pl.

Veronika Skalska
manager gabinetów Satin

Czy w dobie pandemii jest możliwość umówienia wizyty chat/video z podologiem?
Tak, w przypadku gdy pacjent wolałby taką formę kontaktu, powinien umówić e-wizytę poprzez stronę www.satin.pl. Należy wtedy wypełnić formularz, opłacić wizytę poprzez przelewy24. Następnie dział obsługi skontaktuje się z pacjentem w celu wyznaczenia dogodnego terminu. Czas wizyty to 30 minut, koszt 110 zł.

Monika Mielnik-Gurmińska
koordynator gabinetu

Czy osoby po przyjęciu dawek szczepionki przeciw SARS-CoV-2 obowiązują takie same zasady jak osoby bez szczepienia?
Tak, jak do tej pory wszyscy pacjenci są proszeni o wypełnienie oświadczenia pandemicznego, dezynfekcje dłoni oraz mierzymy temperaturę. Niezmiennie przestrzegamy zaleceń sanitarnych.

Agata Abratkiewicz
koordynator gabinetu

Dzień dobry, mam pytanie, jestem już po dwóch dawkach szczepionki, czy nadal muszę przychodzić do Państwa w maseczce?
Dzień dobry. W naszych gabinetach, tak samo jak i w innych obiektach zamkniętych, nadal obowiązuje nakaz zasłaniania nosa i ust maseczką w trosce o bezpieczeństwo swoje oraz innych pacjentów.

Karolina Sitarz
koordynator gabinetu

Witam, czy w związku z trwającym COVID muszę się jakoś specjalnie przygotować do wizyty?
Dzień dobry, w związku z trwającą epidemią wszystkich pacjentów prosimy o przebywanie w maseczce w poczekalni oraz gabinecie, dezynfekcję dłoni po przyjściu oraz wypełnienie ankiety o aktualnym stanie zdrowia.

Karolina Sitarz
koordynator gabinetu

Czy w gabinetach Satin obowiązuje nakaz noszenia maseczki?
Tak, obowiązek zasłaniania nosa i ust obowiązuje na terenie całego gabinetu, zarówno w poczekalni, jak i podczas wizyty. Pilnujemy przestrzegania tej zasady dla wspólnego bezpieczeństwa.

Agata Abratkiewicz
koordynator gabinetu

Czy podczas wizyty w Państwa gabinecie należy okazać certyfikat szczepień przeciwko Covid-19?
Nie wymagamy okazania certyfikatu, jednak w trosce o bezpieczeństwo Pacjentów obowiązkowe jest zasłanianie nosa i ust, mierzymy temperaturę a także należy uzupełnić oświadczenie potwierdzające brak kontaktu z osobą zakażoną oraz brak występujących objawów w ostatnich 24 godzinach.

Agata Abratkiewicz
koordynator gabinetu

Czy w Państwa gabinetach nadal trzeba nosić maseczki?
Tak, nasze gabinety to placówki medyczne. Zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami w dalszym ciągu maseczki są obowiązkowe. (odpowiedź na dzień 15.05.2022)

Katarzyna Słupska
koordynator gabinetu

Czy w Państwa gabinetach nadal trzeba nosić maseczki?
Tak, nasze gabinety to placówki medyczne. Zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami w dalszym ciągu maseczki są obowiązkowe. (odpowiedź na dzień 15.05.2022)

Katarzyna Słupska
koordynator gabinetu